Utställning

Nu när äntligen restriktioner för covid har släppt börjar man bli lite smått sugen på utställning. Fick idag från min kattklubb Calmare kattklubb att det var klubbmästerskap på gång och nu i en annan lokal mot det vi brukar vara. Jag tycker det är en bra start för kattungar att börja testa utställning. Allt är mindre och lugnare. Utom för mig förra gången då Oscar valde att välta vattenkoppen för att rulla runt i kattlådan!! Panik. Inte lätt att få bort inkletad kattsand.
Den här gången får Othilia göra sin utställningsdebut på klubbmästerskapet.
Hon är väldigt lik sin mamma Ragedy´s all in Arwen. Ska bli spännande att höra kritiken på henne.
Sedan Oliwia. Jag har velat fram och tillbaka mellan dessa tjejer då jag tycker de är väldigt jämna. Så vem vet kanske även hon får stanna.
Olow var trött idag och precis tuttat på mamma Arwen som är rena sömnpillret.
Så bilderna blev sådär den här gången.
Men Oliwer var på G idag. Nästan för mycket på g att jaga vippan. Han är en stor nallebjörn. Så lugn och mysig.
Ofelia kelhönan. Bara man tittar på henne börjar hon spinna precis som sin syster Octawia
som också är ett busfrö! Hon blir verkligen tokig när vippan kommer fram :-D
Detta härliga gäng! Som vanligt innan utställning börjar min hjärna mala att kanske Othilia ska ha ett eget burskynke. Jag har ju inte så många.. harkel.. vi får se. Tiden är en bristvara just nu men det hade varit roligt att utforma ett till henne. 
Så min charmör Pixel!
Han är så trygg och busig. Älskar grabben!

Kommentera här: