Company kullen

Jag har funderat länge och väl om inte även Oliwia ska stanna. Men efter en del funderande så väljer jag att ändå sälja henne. Det svider i hjärtat men man kan inte spara för många. Oliwia själv mår bäst som bortskämd kastrat.
Othilia stal mitt hjärta från den dagen hon öppnade ögonen. Hon har den där blicken som tittar rakt igenom en. Hon blir bara finare och finare. Hon är anmäld till utställning i höst. Ska bli roligt att ge sig ut igen det var länge sedan. Sista var på ragdollspecialen i Örebro när vi fick köra hem i oväder!
Ett klubbmästerskap har det blivit inte mer. Så det är lite utställningstorka.
Olow! Åh underbara grabb! Snygg, mysig, kelig och ganska lugn faktiskt. I det här gänget är det tjejerna som busar runt! Både Olow och Oliwer är soffpotatisar. Fast de kan få fart med!
Oliwer.. han bara vägrar att ställa upp på fotografering! Han ser inte klok ut på något kort! Han öppnar knappt ögonen och välter omkull när man försöker få han att sitta upp.
Så kelig och mysig men inget fotomodell matrial.
Hans syster Ofelia har nästan samma stil! 
Också världens kelfröken.
Octavia hon som vägrade äta mjukmat ibörjan och halkade efter lite i vikt har nu ätit ikapp sina syskon. Busfröken :-)
Sedan har jag min fothuligan här hemma som rumlar runt med de stora killarna.
Mr Pixel himself. Totalt orädd och busig. Vissa katter ringlar sig runt hjärtat och han är en sådan. 

Kommentera här: