Presenterar hela gänget Happiness

Nu har gänget efter Collicatin Tornado och Marric´s Gajza from Maffe fått sin första vaccinationsspruta.
Som vanligt är de duktiga och säger inte ett knyst.
 
Alla vägdes och störst var som väntat Mondo. En kopia av pappa Tornado.
Sedan var de andra väldigt jämna i vikterna trots att jag trodde Lille man "Mini"skulle ligga långt efter men det skilde bara några gram. Så han börjar komma ikapp. Hans ledsna ögon börjar också sakta ändra sig.
 
Men en riktig myspropp är han! Roligt med en colorpiont och en blå. Min första ragdoll hade den färgen Wihlthos Venus aka Agnes
Sedan var det honan Mina som är bokad. Annars hade hon fått stanna här. Men förhoppningsvis kan jag få en kull till med samma kombination och att det finns en hona. Men som sagt vi planerar och katterna bestämmer.
Även hon en mysig tjej.
Nästa är killen Marley! Så feltecknad men oj så bra tekniskt! Öronsättning, profil och ögonfärg allt finns där. Så det var nog tur att han blev feltecknad annars hade han fått stanna. Han har kortare päls har haft hela tiden inte varit en av de pälslösa kattungarna. Det kan som vi vet variera så någonstans längre bak så finns det anlaget. Kanske. Eller så brakar det till och han har föräldrarnas päls. Bara vänta och se. Fördelen blir en väldigt lättskött päls! Helt perfekt silkeskänsla. Lugn och eftertänksam kille. Han och brorsan Mondo var först att våga sig ner för trappan.
 Det var hela gänget Happines. Gökungen Niro har ni redan fått presenterad som också växer och är snart ikapp sin halvsyskon.
Så svårt att fotografera brun mitted! Nospartiet bara försvinner i ett mörker. Han är bra teckniskt så här långt. Önskade kanske lite högre strumpor bak men för övrigt ser han rätt tecknad ut. Bra profil.
Nu när jag ser bilden ser det ut som jag stryper han!! Men jag lovar jag var försiktig :-)
Han är ett busfrö som ni kanske har sett på tidigare bilder. En fothulligan!
Världens charmör. Synd han inte är en hona.
Alla kattungarna är utan Patricia Gucci stamtavlan. Inte för att det spelar någon roll när de går till sällskap.
 

Kommentera här: