Orättvis fördelning!

Idag sprang jag runt och samlade ihop en del (det mesta) av katternas hårprodukter och inser att fördelningen är lite snedvriden i den här familjen. Både när det gäller mängd och prislapp! Mina två små flaskor ser lite torftigt ut i jämförelse.
Det är tydligt vilkens hår som är viktigast :-) Fast det är klart jag ska ändå inte tävla bara vara betjänt/slav.
Nu är alla kattungar tingade och snart har alla flyttat till sina nya betjänter. Bara lilla Joplin kvar som har lindat sig runt mattes hjärta.
Så vi får se hur jag gör med henne. Ev sätter jag ut henne på foder. hade varit spännande att se kombon med henne och Tornado. Båda så breda i nospartiet eller så blir det helt fel. Ja alltid lika spännande att planera.
Nu är Iztor badad och nu väntar en lång repa med fönen. Tur grabben är snäll. Mattes rygg vacklar lite så jag hoppas den håller tills pälsen är kruttorr.
Börjar så smått packa för resan till Örebro. Ska bli roligt att träffa lite ragdollfolk och gå ut och äta. 
 

Kommentera här: