D-kullen

Ja nu är sommaren snart över och jag har några få dagar kvar på semestern. Semester? Ja lite vila har de varit men en hel del jobb oxå. Med fem vilda bebisar i huset som kan konsten att skita ner.
Marric´s Denzil those Crazy enda grabben i gänget. Stor mysig kille som flyttar till Bromölla.
Marric´s Daizy those Crazy så fin är sugen att själv spara henne eller till någon som vill ha en hona i avel.
Marric´s Diza those Crazy flyttar till Kalmar.
Marric´s Dolzy those Crazy en tjej med kanon blåa ögon. Minst i gänget men tuffast.
Sista tjejen låg och sov som en stock gick inte att väcka henne och få henne att posera.
Andra reflektioner då? Ja tiden går fort! Hinner inte göra hälften av det man tänkt sig. Antingen gör man för lång göra lista eller så har jag blivit långsam. Lite av båda kanske.
En sväng upp till Ångermanland hann jag med. Jag och katterna njöt att det fria livet på landet. Våran stuga ligger magiskt vackert vid Ångermanälvens kant.
Katterna busade runt.
Inte lätt att få skarpa bilder när det är fullrulle hela tiden :-)
Avslutar med en av mina favoritblommor Ridarsporre.
 

Kommentera här: