Plockar och pysslar

Jag har bestämt mig för att ta tag i BArfmaten igen. Har legat lite lågt med den ett tag pga plats brist i fryskåpet. Tidigare hade jag en stor frysbox och där kunde man fylla till bredden med den utgången att man inte hade en aning om vad som låg i botten.
Men nu har jag inhandlat ett begagnat fryskåp och flyttat över barfmaten där så det blir lite bättre plats till människomaten.

Nu äter inte alla katterna BArf men dom flesta. Det är Belino som verkligen skulle behöva äta det och Geyla som vägrar äta. Men förhoppningsvis så kommer det om det inte serveras annan mjukmat att börja ätas av dom oxå. Båda åt det som bebisar.

Nu fälls det päls så det härliga om det. Dammsugaren går varm.

Sussi har verkligen nedräkning. Dag 65 är på lördag.
Sedan har jag köpt dörrar som ska pysslas ihop till kattungehagar. Inget mer kompostgaller som dom ändå bara klättrar över.
Bilder kommer när det är färdigt.

Kommentera här: