Usch och Fy!!!!

Nedräkning för gänget att flytta... Skär i hjärtat på en. Det här är ett helt underbart gäng. Keliga busiga stora snygga!!! Ja helt underbara!

Junie den busiga damen. Det här är ett gäng som det har varit full fart på ända från början. Nästan omöjligt att få veckokorten på. Vissa veckor har jag gett upp!

Joie springer runt runt busar så helt plötsligt slängar han sig i knät och gosar gosar!! Allt går på högfart med honom. Han har helt stulit våra hjärtan.

Jamie är den lugnaste men det säger inte mycket i det här gänget. Störst är han.
Idag lyckades jag få lite kort.

Junie flyttar till Karlskrona och får en lugn labbe kille som sällskap.

Joie flyttar med brorsan Jamie till Lund och kommer att bli riktigt bortskämda. Trädgården har blivit inhängnad så dom kan vara ute!! Yes!

Så hela gänget går som sällskap. Jag avundas mina sällskapsköpare. Dom får katter med underbart temperament!

Som tur är väntas det smått igen här. Inte som jag har planerat utan jag vände på Molly och där var det stora tuttar! Ingen aning när det hände. Belino har haft kastratchip insatt förra året. Dom parades i April men det tog inte så då satt jag henne på P-piller och det gick ju bra? Men då vet jag att Belino är fertil igen. Nu ska han få para DeeDee när hennes tester är gjorda.

Vincent har testat hjärta/njurar och allt var u.a

Han har tränat på Geyla så vi får se om han lyckas få till det :-)

Han har även försökt para Hermera men där har det inte tagit.

Vi får göra ett nytt försök.

Det kan vara ganska tröttsamt att vara fertil hane. Så både Vincent och Belino ska snart kastreras. Båda killarna kan tänkas lånas ut till högts 2 honor som är testade u.a hj/nj.

Kommentera här: