Ett tag sedan

Ja som alla vet rinner tiden bara iväg. I helgen går vi över i vintertid. Får äntligen sova igen den timmen dom snodde i våras! Fast sova är inte riktigt min grej för tillfället. Jag har gärna kvar sommartiden med lite ljusare kvällar.
Vad har hänt sedan sist då? Jo kattungarna har flyttat och jag har fått rapporter att allt går bra.

Söta Gibzon som bor i Ronneby med Mariann har bott in sig bra och sover som ni ser i sängen:-) Klart han ska sova där han är van.

Några andra djur som bor där är marsvin som är väldigt spännande att spana på.
Gezina och Gezbin har jag fått rapport om sover i mattes säng och allt går bra där.
Goa Freja och Figaro är det dax för kastration.

Figaro är fortfarande lika lugn.

Freja fortsätter med "fullt ös medvetslös" ingen risk hon lägger på sig efter kastrationen:-) Tänk vad fort det går...
och jag som redan är kattunge sugen:-)
Ja men jag får vänta en stund. Nu i den mörka tiden som kommer är det inte många honor som löper. Men sen i januari brukar Sussi sätta igång. Där har jag faktiskt bokat en hane, men han är fortfarande ung så vi får se om han är färdig samtidigt. Knappast men man kan alltid drömma.
Tagit lite kort på Herozita. Inte lätt då den damen bara har två lägen. Full fart eller sover.

Jag som egentligen inte gillar tabby älskar hennes tydliga tabby markeringar.

Jag fick inte till någon bra profilbild då alla blev suddiga.

Så ni får tro mig då jag säger att den inte är dum alls:-)

Kommentera här: