Väntar och väntar

Att det ska ta sån tid att få ett nytt objektiv!! Skickade efter ett för lääänge sedan. Kastade mig på brevlådan när jag kom hem men inte låg det någon postlapp där inte! Synd om mig!

Bebisarna växer så det knakar. Båda väger nu över 800 gr. Dom blir 8 veckor på torsdag. Full fart på dom. Rena racerbanan upp och ner i min säng med Molly och Dávon. Oj så roligt dom har. Ibland hänger Belara med. Vad tomt det kommer att bli när dom flyttar. Som vanligt.

Roliga grejer som händer nästa år! Ragdollspecial igen! Nu tillsammans med perser/exotic. Har ni inte varit med tidigare åk nästa år!! Så roligt!!
Sedan en hel ragdoll helg i januari!! Inget man vill missa! Vad duktiga dom är som ordnar och fixar! Undra vad Hanna J ska ha föreläsning om?

Annars är det bra trist. Mörkt och grått. Nu med vintertiden hinner man inte göra mycket ute innan det blir för  mörkt.
Ingen svamp heller..
Det blir till att sitta inne och drömma och planera istället. Inte fy skam det heller.


MEN NU VILL JAG HA MITT OBJEKTIV!!!

Kommentarer:

1 Mona:

Nu har vi fler planer på G. Anakin har fått sin andra rabiesspruta och siktet är inställt på utställningen i Köge, Danmark den 21 /3. Du hänger väl med och ser när han får sin andra titel? (Inte allt optimist :) )

2 Lena:

Hej vännen !

Vi tänder ett ljus vi !!

Äter och äter, en ring har börjat utvecklas som ligger lite elegant över byxlinningen.

Kommentera här: