Badar

Så då var två katter färdig badade Sussi och Belara. Phu vilket jobb det är. Tvätta går väl an men sen ska det fönas. Katthåret ligger som en dimma över rummet. Tvi tvi. Sussi hon ligger och spinner när jag fönar henne. Hon tycker det är skönt att bli varm. Eller så bara spinner hon i blotta förskräckelsen. Dom var snälla att fixa. Belara är en liten ål men det går bra. Hon har så mycket päls!! För mycket nästan.
Nöjd med jobbet börjar plocka ihop schampoflaskorna och hör att någon går på lådan. Sussi kommer ut med!!! Ja just det hängandes i byxan back. Fa..greppar henne fort och hon skriker som en stucken gris då jag tar in henne i badrummet. Skyll dig själv när du inte kan gå på toa ordentligt! Men det var lätt att få bort så jag slapp blöta ner henne. Skönt. Såg framför mig att göra om hela jobbet igen.
Nu tar jag Belino imorgon. Han är full av hormoner nu så jag får se hur det går. Han är så söt när han springer runt i sitt tikskydd. Det tikskydd som dom rek. på forumet. Valintino nånting fungerar bra. Jag tog nog en storlek för stor men det går att dra ihop bra. Jag mätte han 44 cm runt där svanroten är och tog en 40 men jag kan nog ta en 35 nästa gång. Man får nog ha ett par stycken för även om man har skydd i den så blir det lukt ändå. Men det är skönt att kunna ha han ute tillsammans med oss andra.

Kommentera här: