Summering

Så var det då sista dagen på 2009! Summering av året. Både sorg och glädje som vanligt. Men man får koncentrera sig på glädjen.
Glädje är Molly.

Denna goa frimodiga tjej som jag bara älskar. Tack Marianne!
Sedan mina fina små kattungar som ändå blev i år.

Först fothuliganen Dàvon. Numera Kalmarbo hos Jenny.

Söta Ebòn som nu bor med Henrik, Lotta och Cello.

Busen Elis:-)) som nu bor i Oskarshamn.

Belino kan nu titulera sig Internationel Champion.
Nu hoppas jag 2010 blir lite bättre. Att alla får vara friska och krya.

Sussi och jag var en sväng ute idag i det fina vädret.

Det var bara -2 och vindstilla.

Kråkorna härjade runt i topparna. Dom hade nog lite vårkänslor.

En skön promenad fick vi. Den här damen har jag väntat på ska löpa hela hösten. Så typiskt dagen innan julafton satt hon igång! Inte direkt läge att sätta sig i bilen och köra alla milen. Snöoväder och allt. Få se nu hur länge det dröjer innan nästa löper kommer. Inte allt för länge hoppas jag.

Så jag önskar er alla där ute ett Gott Nytt År!

Kommentera här: