Aj aj aj....

Jag kan knappt gå idag!! Jag red igår för första gången sedan jan 08! Inte en muskel hade jag kvar. Snacka om färsk vara. Både muskler och kondition. Så vet jag att imorgon är det ännu värre.
Men så roligt det är. Har försökt nu ett tag att hitta andra motionsformer som kanske bättre passar min nacke/arm. Men gud så tråkigt allt är. Springa okej det går väl ann att sticka ut i skogen en sväng men det ger inga muskler där jag behöver det. Var på friskvårdens gym och ska försöka nu att använda det en till två gånger i veckan. Jippi!! Nej just det skit tråkigt.
Blir nog att jag får ta upp ridningen igen. Inte så att det blir en ny häst men kanske låna en två gånger i veckan.
Det är bara att erkänna att den här hästavgiftningen inte har fungerat.
Här hemma löper tjejerna. Vet inte hur många gånger inatt Sussi har varit uppe i min säng och vrålat rätt in i örat. Inga tysta löp där inte.
Ungdomarnas rabies vacc är okej så nu ska det bara skrivas in i passen. Ska bli spännande att åka till Danmark. Det ska vara trevligt att ställa där sägs det.

Kommentarer:

1 Lena:

Jag vill också börja rida igen !

Allt annat är skiiiittråkigt, håller med dig !

Lycka till i Danmark, inte för mycke röpölse bara :)

2 Birgitta:

En annan har försökt sluta några gånger. Det går inte.

lycka till.

Kommentera här: