A2 kullen nu 4 v

Samma sak varje kull! Tiden bara springer iväg. Spira är en  supermamma men vi har lite delade meningar var bebisarna ska vara. Jag vill ha de i kattungehagen medans hon tycker de ligger bäst under min nya säng! Så hon flyttar och jag flyttar!
De har så smått börja smaka på maten och har hittat vattenskålen som har vält x antal gånger. Små tappra försök att jaga varandra som ofta slutar i en störtdykning. Vem behöver Tv:n? den står bara och låter i bakgrunden jag bara  förundras över de små.
Brun mitted tabby tjej
Blå bicolor  tabby tjej
Brun bicolor hane störst i kullen.
Brun mitted tjej. Blir nog en liten bläs där...
Nu ska bara småttisarna få ett namn. Jag är på bokstaven Å om jag tar det svenska alfabetet men jag har bestämt mig det blir för tråkiga namn så jag börjar om på A eller? Ja jag får se. Det är Spiras första kull så hon ska få sitt prefix oxå. Tur man har arbetskamrater att bolla med! Som vanligt vääärker namnen fram. Nej nu måste jag ut i det vackra vårvädret och göra lite nytta i trädgården. Katterna vill nog ut och jaga lite flygfän.
 

Kommentera här: