Lång torka....

Hela februari utan internet!! Gjorde att man kom av sig helt. Men nu skiner solen, tjejerna löper och jag har ett gäng okända katter strykande runt huset!! Troligast okastrerade hanar för varför skulle de annars vara här? Åh tänk om folk ändå kunde kastrera sin katter!! För det här är inga vildkatter utan välmående killar med halsband.
Athos har full sjå att jaga bort dom.
Vad händer mer här? Inte mycket. Athos är chipad så först i höst/vinter släpper det, ev att Visla får träffa en hane i höst om hon får klartecken efter ultraljudet.
Damerna löper som sagt hoppas det lugnar ner sig snart. Vill ogärna ha de på piller. Har lyckats undvika det endast ett fåtal piller ibland ifall löpen ligger för tätt.
Qiara är kastrerad och ska överföras till sin fodervärd. Vi lyckades aldrig få henne dräktig så nu ger vi upp.
 
Funtasticdolls Piraya växer och frodas. Hon bor hos sonen i Kalmar tillsammans med Belara. Jenny ska dit och fotografera så fort tid finns. Men hon växer och är super trevlig! Inte en stor hona men bra bredd och höjd samt haka. Hoppas på bilder snart.
 
Min hemsida!! Pust! Efter att de uppgraderade servern fungerar inte länkarna. Har letat med ljus och lykta efter någon som kan lösa det men ingen verkar kunna. Jag kanske måste byta webhotell men då vet jag inte vad som händer med mina mail. Det är mycket att ordna.
 
Nu har jag bara tagit en pause i tapetseringen av kontoret. Magen skrek och det blir aldrig bra att jobba på tom mage. Det blir fint. Furutaket målat. Golvet målat och väggarna får en vit tapet. Det blir lite ljusare än det gulataket och blåa väggarna.
Här har taket och fönster grundmålats. Jag får visa sedan när allt är klart :-)
 
Nu är det klart! Bara möbler och gardiner ja och så putsa fönstret då kvar så nästa helg blir det IKEA! Ska måla mitt skrivbord i veckan med kalkfärg. Blir nog så bra så.
 
 
 

Kommentera här: