Då var det dax igen

att säga hejdå till ett underbart kattungegäng. Man vänjer sig aldrig riktigt och tiden går som vanligt fort! Det blir tomt att inte ha fyra kattungar springandes över en på nätterna ingen som kommer att stå vid örat och skrika efter mat kl 4 på morgonen. Inga hysteriska skratt över busiga bebisar som tumlar runt och massakerar en toarulle eller välter toalådan. Jo det blir tomt och tyst...och väldigt saknad.
Dom nya betjänterna (läs ägarna) får härliga individer som myser och busar, jag avundas er. Men jag känner mig ändå glad att mina bebisar ska få bo hos så bra hem där jag vet dom kommer att få det bra. Minst lika bra som hos mig ;-)
Sandor håller med :-)
Busan nr 1 är Sabell!
Hon är full av upptåg den här damen :-)
Syrran Salma brukar vara snabb och haka på.
Söt som socker <3
Lugna Sanzo..mysnisse.
en liten tänkare.
Tuffingen Sandor.
men samtidigt en kelpelle.
 
Lycka till i era nya hem. Matte kommer att sakna er <3 <3

Kommentarer:

1 Mona:

Salma är ljuvlig ❤️
Tack för att du har gett henne en så bra start och att jag fick förtroendet att ta hand om henne resten av hennes liv

Kommentera här: