Nu har U-kullen landat!

Det är Nomi och Athos som är föräldrar. De föddes 20/6 tidigt påmorgonen och jag hade vakat i tre nätter. Men nu är allt bra. Nomi axlade mamma rollen direkt, Det tuttas och bråkas över platserna precis som det ska vara.
Alla blir blåa, mitted eller high mitted och så några tabby, Jag har beställt bläs så jag hoppas de skickade med det också. Men det var kanske slut vid utdelningen.
 
Nu börjar skrivstugan. Fina namn på U ett prefix till Nomi och sist kullnamnet. Vad bra jag får hjälp! Alla funderar och spånar det ska värka fram namnen så där riktigt konstnärligt..känner ni?! :-)
 
Bilder kommer så fort jag hinner. Har en hemsida som behöver städas upp också, ja ja när det blir semester kanske. Men jag lovar en liten kik i lådan kommer strax.
Goa, busiga och smarta damen Nomi och glada lugna Athos blir spännande att se den kombon.
Snart händer det mer saker här men det avslöjar jag inte nu..men snart :-)
 

Kommentera här: