Lite snabba bilder in!

 Här kommer först U-kullen som jag fortfarande värker fram namn på. Alla är så snälla och lämnar massor av förslag och jag är bara tom i huvudet! Ja ja jag hör er nog. "som vanligt då" :-)
Först är en hane den största av dom. De har alla bra vikter utom lilltjejen som har normal vikt.
Usher? Unzo?
Hela kullen är så lugn att jag nästan blev orolig ibland och undrade om dom var dåliga. Men nu har dom flyttat ut i hagen och nu är det inte lugnt längre!!!! Kattlådan har använts och mjukmat smaskas det för fullt med.
Här kommer nästa hane. Ubbot? Uxio?Umberto?

 
Han har en liten liten vit fläck på vänster öra så retfullt! Har jag tur växer den bort. Han var inte så lite skitig när jag skulle fota honom! Han har verkligen ätit med hela ansiktet. Jag försökte gnugga bort det mesta.
Nu tar vi flickorna :-)
Först ut är Uniqa?
Vilka är tabby?? Inte lätt att se fortfarande.
Sedan tar vi nästa hona.
Uma?
Snacka om att se sur ut :-) Älskar den sötsura looken.
Att det ska vara så svårt att bestämma sig om namnen!
Sista hona lillfisen. Tuffast så klart!!
Fast spinna kan hon. Hjälp när hon sätter igång!
Ulliz?
Ni förstår min dilemma med namnen och vilka som är tabby! De andra kullarna vet jag vilka som är tabby men i den här kullen? Kullarna tänker ni då... Jo det finns en överasktningskull som jag inte hade planerat eller fattat att den var på G. Ibland är grabben snabb :-) rena ketchupeffekten.
 
Så då tar vi honan från Lowra och Athos.
Hos ska ha ett namn på V, Inte lätt det heller.
Vira?
Vilja?
Att hon är tabby är det ingen tvekan om
Volga? Nej vad fult...Vyzza? Inte bättre det.
Har hon inte en liten bläs där? Ett stänk av vitt.
 

Kommentera här: