Äntligen lite bilder!!!

Nu har jag fotat både U-kullen och V-kullen. V-kullen inte så jobbigt då det bara är en tjej :-) I U-kullen är dom fem stycken tre tjejer och två killar. Ingen blev mitted? Hur många som är tabby ser jag inte säkert än.
Namnen sitter långt inne så det ändras hela tiden. Endast Nomis prefix och kullnamn tror jag är klart.
Det är Nomis första kull och Athos första också. 
Konstigt att ingen blev mitted det ville jag ha! Men jag är mer än nöjd med gänget.
Först är en hona
Tabby?? Jag tror inte det. Men det är svårt att se. Den här tjejen får nog heta Uniqa fra Athos.
Sedan nästa är en kille med tyvärr ett vit kant på örat.
Tabby? Kanske.
Så nästa tjej. Dom är så lika att det är svårt att skilja dom åt. 
Tabby? Nja tror det.
Så minsta tjejen.
 
Hon är inte tabby. Tror jag eller...
Sista killen fick jag inte ett vettigt kort på. Han var så sömnig så jag fick bara gäsp kort.
 
 eller rumpkort :-)
 Nya kort kommer på killen så fort jag hinner.
Sedan provade jag att fota Lowras och Athos bebis som är två veckor.
Hon är en liten tjockis!
Hon är solklart en tabby :-) Nu hoppas jag på en bläs. 
 

Kommentera här: