Ont om tid!

Helt plötsligt försvann helgen jag som skulle göra så mycket!! 
Kattungarna prövade verkligen mitt tålamod vid fotograferingen. Nu är det bara spring i benen och inte många kort gick att använda. Sedan strejkade datorn när jag skulle jobba med bilderna för få in dom på hemsidan. 
Bara massa felmeddelande och så stod datorn och bara stampade och inget hände. Finns det något mer frustrerande än den där förhatliga cirkeln som snurrar och snurrar men inget händer!
Så jag bara stängde av allt och gick och kelade med bebisarna istället!
Men här kommer fyra bilder som blev okey. Ja bara fyra så ni förstår frustrationen!!!!
Men här kommer Salma.
Jag får nog ändra mig om färgen på henne. Hon är nog blå!?
Sedan gobiten Sandor.
Lite smuts på nosen men så blir det ibland :-)

Kommentera här: