Grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Ja det är bara förnamnet på min frustration!! Siitter och försöker lägga över nya bilder på S-kullen på min hemsida. Efter att jag gör exakt lika dant varje gång så fungerar det inte ändå! Så gör jag en kopia av allt och så fungerar det!!?? Men jag har fortfarande inte fått upp bilderna på Sabell (ja hon har bytt namn) och Sandor. Dom ligger där på servern men när man plockar upp html sidan så finns dom inte med!? Ja jag blir nog aldrig någon hacker! Jag får ta en pause och prova imorgon med fräscha ögon.
Jag lägger upp lite bilder här så ni ser charmtrollen.
Först är det Salma.
Sedan Sanzo
Sedan tjejen som fått nytt namn. Tyckte det var för vanligt/tråkigt så vi bytte till Robins fodervärdsbarnet? heter det så? :-) förslag Sabella fast vi tog bort a så hon heter nu Sabell.
Hon har varit lite irriterad i ögat hon har väl fått en klo eller nåt där,
Sabell är den tuffa och äventyrliga i gänget. Hon busade hela tiden när jag försökte fota.
Sist ut idag är Sandor. Inte helt nöjd med det namnet heller men han får ha det som jobb namn så länge. Sandor är en favorit på många sätt, kelig lugn och snygg! Charmar alla.
Än så länge finns det inga felteckningar på honom. Så nu håller jag tummarna att det inte heller kommer. Kanske en keeper då?

Kommentarer:

1 eva:

han är jättefin,,,,

Kommentera här: