Jenny Söder har varit här!!!

och det innebär massor med fina kort på mina katter!!! Hon är så duktig att fotografera och får katterna även den blygaste katten att slappna av :-) En sann djurmänniska.
Vi har varit runt hos mina två fodervärdar och fotat och lite kort på småttisarna. Några på gänget här hemma men vi hann inte alla. Vi måste prata, äta och planera också. Ja helgen bara flög iväg!!
Här kommer en bildbombning!
Nästan hela gänget. 
Sedan tar vi min drottning min underbara Barkåsens Sweet Miracle. Kan inte tacka Carina nog att jag fick köpa henne. Vissa katter ligger hårt i hjärtat!
Sedan några bilder på min super mamma från norge! Ragedy´s Jolly Good Molly tänk att få ha en sådan super mamma som är lika fin i hullet efter bebisarna som innan med super temperament, grov och stor som pysslar ,vaktar och fostrar dom små helt fantastiskt.
Hon har en av dom blåaste ögonen jag sett på en ragdoll.
Så nu får vi ta en bild på pappa katt. Marric´s Mando delá Bello <3 så mysig kille som nu landat i sin manlighet och blivit lugn och trygg.
Det är en helt annan katt nu efter två lyckade parningar plus att han är kär i sin sista date <3 man riktigt ser på honom hur nöjd han är när han får pyssla om Sierra.
Roseberry´s La grande Sierra har landat och stortrivs hos Ingela, Jamie med fyra barn och så snyggingen Mando då så klart! Mando och Sierra är så söta mot varandra och verkligen visar hur mycket dom gillar varandra så vi hade inte hjärta att dela på dom efter parningen så hon blir kvar där :-) Rund som ett klot och nu är det nedräkning. Lika spännande varje gång. Ingela och jag har jouren och så Johanna så klart där bebisarna ska bo i hennes rum.
Tack Pia för förtroendet!
Sedan åkte vi till Karlskrona hem till Carina och Kent plus 12 spindlar. Jenny tyckte att det var så där men det gick bra :-)
Qiara this Wonder efter Marric´s Iqa the Golino och pappa Wunderdunes Vossy som Eva var snäll och lånade mig.
Marric´s Iqa the Golino
Qiara
Iqa
Qiara
Sist ut är min fina hane från Roseberrys. Athos of Leah
En riktig gosnalle. Tack för honom Pia!
Så ni förstår vad roligt vi haft! Bara kattprat, god mat och liiite vin :-)

Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Vad fina dom är. Det ska bli så kul att få komma och titta på de små ikväll.

Kommentera här: