Athos är testad!

Så nu har jag varit i Helsingborg och Athos har fått sitt hjärta och njurarna undersökta. 
och allt var bra :-) Så skönt att ha det klart. Snäll och lugn som en filbunke. Skönt med ragdoll då nästa kisse (inte ragdoll) flippade trots att den var sederad!! Nej jag håller mig till mina raser känns tryggt.
Så nu får gärna någon utav damerna börja löpa så han får öva.
Får försöka ta lite vettiga kort snart på honom med lite dagsljus.
Lowra och halvsyrran Nomi är inplanerade.
Nya bilder på Nomi kommer. Dom jag har är hon så ung på. Jag får ta ett ryck tillhelg med fotningen nu när dom äntligen börjar få lite vinterpäls.
Så två kullar med Athos Nomi och Lowra.
 
Blir hur bra som helst <3 <3 Längtar att se resultatden.
Mollys mage växer sakta men säkert. Hon ska ha i mitten av december, lite rundare är hon nog. Molly är en stor dam som döljer sin mage länge.
Sedan har jag damerna borta hos Carina och Kent,
Qiara som blev så lik sin far Vossy <3  här har jag två hanar att välja mellan. Alla har sina fördelar. Gäller att väga fördelar och nackdelar.
Mamma Iqa <3 duktig trygg mamma.Hennes sista kull blir nog med en brun snygg kille ;-)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: