R-kullen 7 v

Alltså det brukar vara trögt att hitta på namn men den här gången är det tvärstopp!!! Jag tror förnamnen är klara men kullnamnet!! Allt låter fel. Nu måste jag få in papperna till stamtavlan för nästa vecka får dom sin första vacination. Så fort det alltid går.
Killen som är så svårfotad. Han är tekniskt väldigt bra men komplett omöjlig att få ett vettigt kort på. Synd på fläckarna på nosen men det var väl väntat med Geyla som mor :-). Men så trevlig! Precis som mor och far!
Söta damen :-) så mysig och busig ;-) så klart!
Så sist söta tabby killen.
Har fotat med mitt nya macroobjektiv!!! Så nöjd så!! Tack mamma!! Nu ska jag bara skaffa filter också. 
Så hoppas jag att kullnamnet kommer till mig i sömnen!

Kommentarer:

1 Cindy:

Ååh mitt hjärta klara inte av dessa pälsklingar!

Kommentera här: