Söta Iqa

Nu äntligen kom jag iväg och fotade Iqa the Golino. Hon blir 6 månader nu 17/9. Hermera har redan fyllt 6 månade och henne ska jag försöka få fota i helgen. Måste bara ringa Marianne och kolla hur hon jobbar. Hoppas hon läser det här.

Jag blev så glad när jag såg hur bra hon har utvecklats. Fina längder och en jääätte lång svans.

Stor och stadig tjej som redan väger över 3 kg!

Hon poserade snällt och som sina föräldrar bara spann och spann hon.

Iqa har en kompis i Zimzon. En underbar kastrat hane med dom vackraste gröna ögon jag sett.

Iqa ser liten ut bredvid honom men damen väger faktiskt mer än Zimzon! Det är mest päls där :-).

Jag ser likheter med pappa Belino. Tyvärr kraschade min gamla dator och många av Belinos ungdomskort försvann men likheten finns där.

Profilen finns där nu ska hon bara bredda och fylla ut.

Mysiga tjejen

Imorgon ska jag hälsa på Helia hemma hos Johanna. Ska bli spännande och se hur hon har utvecklats. Det blir förhoppningsvis lite bilder där oxå.


Kommentarer:

1 emma:

Loke har de vackraste gröna ögonen ;)

Jag skulle maila dig bilder men min gamla dator har kraschat och iom denna tragedi har alla gamla vackra bilder försvunnit. bilder på katterna, studenten.. hela livet typ:P allt är borta.

2 AnnSofi:

Nej det är klart Emma!! Loke har dom vackraste gröna hur kunde jag glömma det????

Kommentera här: