Herozita

Så har jag tagit ett tungt beslut att försöka hitta fodervärd/omplacera Herozita. Hon är absolut ingen problem katt men hög i rang och näst yngst i gruppen. Tanterna tolererar INTE hennes försök att klättra på rangstegen. Så det blir en del gnabb helt i onödan.
För att få lugnt i gruppen och för att Herozita ska få lugn och ro letar jag efter en familj helst med barn som kan ta hand om henne.
En familj med lite fart och fläkt passar Herozita då hon älskar att leka och apportera saker. En favorit är en sliten vippa som inte har några fjädrar kvar men ett snöre som hon bär runt på. Den ska man kasta nerför trappan så hon kan springa ner och hämta upp den igen. Så kan vi göra hur många gånger som helst :-)

En kelig tjej som gärna sitter i knät vid datorn.

Vacker tjej!

Jag hoppas jag hittar rätt familj till henne då hon är en underbar katt...

Kommentarer:

1 emma:

tungt, jaaa det förstår jag.. att inte få ha denna vackra katt hemma. jag avundas hennes kommande familj!

AgnesTanten och LokeMannen ligger här, Loke på magen och Agnes under täcket och det är tid att sova, upp tidigt denna veckan. kram

2 emma:

hon är så ljuvligt vacker.. om jag kunnat hade jag tagit hand om henne också!

3 AnnSofi:

Ja Emma du hade gärna fått ta hand om den här härligt roliga dam:-)

Kommentera här: