Premiär

Idag var det första gången Geyla fick följa med ut i skogen. Båda hennes föräldrar tycker det är lite obehagligt ute i naturen så som stöd tog jag med farmor Sussi.

Med selen och kopplet hängande efter som säkerhetsbroms gav vi oss iväg. Strålande sol på klarblå himmel.

Som vanligt är min kamera felinställd! Men ni får hålla tillgodo.

Lillsnuttan travar med.

Spännande med alla dofter och ljud.

Spännande ljud när vatten porlar.

Sussi är lite fundersam på kopplet som släpar efter Geyla.

Det fastnar onekligen en massa skräp på kopplet.

Det ligger fortfarande mycket snö kvar i skogen.

Snödrottningen?

Geyla blir modigare och modigare.


Min älskade trygga donna.

Målmedveten tjej:-)


En underbar promenad som vanligt. Om Geylade uppskattade det? Njaa hon kan kanske lära sig men inte var hon överlycklig direkt men hon följde snällt med.

Bebisarna växer och mår bra. Än så länge är det bara rosa nosar så jag fortsätter att hålla tummen att dom förblir så. Även om Geyla är väldigt söt min sin svarta nos.

Kommentarer:

1 Lena:

Så lite snö som ni har kan man ju tro att det är .... sommar, nästan.

Kommentera här: