En vecka till!

Jaha så då har en vecka till försvunnit. Vad hände? Helt ensam nu när båda killarna har flyttat borde tiden vara lite segare men inte då. Nu väntar jag bara på tecken att Molly är dräktig. Men det dröjer en vecka till innan det syns.
Fotografera borde jag oxå göra men det är så mörkt och trist. Men nu har det varit hyfsat ett par dagar. Hoppas det blir soligt och fint imorgon då åker kameran fram få se vilken som får stå modell.
Flisan var det ett tag sedan jag fotade. Men hon hatar kameran och brukar bara rinna iväg. Vi får se. Blir lite suprise för er:-)
Anmälningar är skickade. Dels till Danmark och till Ragdoll specialen. Sedan vet jag inte hur det blir. Belino behöver 2 cert till sedan kan han titulera sig Grand int champion. Ett utomlands och ett hemma. Bara vi får ett i Danmark kan vi harva runt i år för att få det sista. Det blir svårare och svårare vi har verkligen snygga raggisar i Sverige!
Annars händer inte mycket här. Som vanligt. Vi lufsar runt mina katter och jag och gör inte för många knop. Snön har smält undan lite i kattgården så dom kan vara ute lite där även om dom bara kan gå precis vid husgrunden. Kommer det lite sol och vind nu så mejar det förhoppningsvis ner mer.
Herozita är den som hänger vid dörren och vill ut. Molly hänger gärna med. Belino går med viss tvekan men han är rädd att missa något så han går ut under svag protest. Han är den förste som springer in när dörren öppnas.
Belara njaa ibland.

Kommentarer:

1 Unni:

Hejsan... ville bara lämna en tass.... Hoppas du har det bra med alla dina två och fyrbenta =) [H]

vbet du att det är kramens dag idag... det står det i allafall i min almanacka så.... [H] KRAM [H]

Kommentera här: