Lite sommarväder

Lite lite vågar solen fram men det är ingen värme. Huliganerna fick komma ut en stund för att få känna på gräsmattan igen. Dom busade runt och upptäckte saker.

Felix på språng. Freddy kollar läget.

Freja vågade sig iväg över gräsmattan.

Här kommer Freddan.

Men bästa att springa tillbaka till dom andra:-)

Underbara Sussi. Håller stenhård koll på sina bebisar. Du och jag Sussi.

Freddy igen!

Mysiga,keliga goa "storebror" Fonzie. Spännande att leka under rhodedendron blir som en stor grön grotta.

Fanny och Figaro.

Fanny på äventyr.

Min stora rhodedendron har gift sig med en kaprifol som nu doftar bedövande helst på kvällarna.

Kommentarer:

1 Mogilla:

Åååh, vad dom är ljuvligt söta allihop, måste vara underbart att ha såna små i huset.



Jag hämtade hem 2 RAG killar i mitten på maj, och mitt hjärta svämmar över av kärlek när jag tittar på dom. Antar att ditt hjärta är spickfärdigt vid dethär laget :)

2 AnnSofi:

Tack! Ja det är det:-) Man blir lika förälskad varje gång. Då har du det ljuvligt hemma med 2 raggisar.

Kommentera här: