Tråkigt!!

Jag har tråkigt utan kamera så jag satt och tittade igenom lite gamla bilder. Tänk vad fort man blir beroende av något. Precis som mobilen. Hur klarade man sig utan den?
Nu när det är så kallt och ruggit ute kommer man ihåg att det faktiskt kom en del snö i jan-feb. Minns ni dessa bilder?

En onsdag em direkt efter jobbet tar jag med mig Agnes och Belino ut. Det hade snöat hela dagen och det var så där gott friskt kallt ute. Ni vet när snön luktar underbart. Jag ångrade mig lite på vägen ut för bilarna låg i diket lite överallt. Men är man norrlänning så är man:-) (på gott och ont)

Men dom hade så roligt! Den här högen med ris som var ihopdragen. Måste undersökas noga.

Kan ju vara en råtta här. Agnes älskar att vara ute i alla väder. Bompen var väl lite mera tveksam om det här var nödvändigt.

Men Agnes var i sitt esse!!

Drog med sig Bompen på lite äventyr

Många förundrar/förfasar sig över min promenader. Ja jag kanske är dumdristig men än så länge ta i trä har det gått bra. Kvittot att se sin pälslingar strosa runt och upptäcka saker klättra upp i träd rusa runt och vara glada uppväger just nu oron att inte kunna fånga in dom. För visst finns den även hos mig. Men jag går ofta på platser som dom inte varit på tidigare så då blir dom fega och håller sig när mig.

Agnes i full fart framåt.

Men håll med om att man blir glad när man ser katterna i full frihet!


Det hann bli rejält mörkt innan vi vände tillbaka till bilen. Ser ni Bompen?
Som tröst i det här regniga kalla vädret och deppet att de snart är vinter kan jag få trösta er med att det faktiskt finns riktigt fina vinterdagar!

Bara en bild till på min underbara snoffsa. Kan inte nog berömma henne vilken mamma hon är.

Det var väl en liten tröst i det här ruggiga höstvädret?

Baha så vänder jag mig om och har världens pangkort framför mig. Dàvon, Molly, Ebón och Elis ligger tillsammans och myser!! Och INGEN KAMERA!!!! Skit!!

Kommentarer:

1 Maria Åkesson:

Hallå AnnSofi!!!

Vilka härliga bilder, man ser att katterna trivs ute i det fria och har jätte roligt i snön.

Modiga dig!!!!

Mina får snällt ha koppel på sig när de är ute på promenad :-)

Kramar till dig och dina fina missar

Mia Åkesson.

2 Lena:

Härliga vintebilder, nu längtar man till snön.

Inga skogspromenader den sista veckan här pga ÄLGJAKTEN !!!!!

3 Unni Fyrpihl:

hej

ja visst blir man handikappad utan kamera... helt sjukt.. jag hade nyss min på lagning i fleeera veckor, men då hade jag sån tur så jag fick låna sonens, och han har en likadan exakt, så det var ju smidit... Härliga bilder... klart dom inte sticker nånstans...

Kommentera här: