Lurad

Ja jag tror dom har lurat mig! Agnes är inte dräktig utan åmar sig nu för fullt. Men hon släpper inte Belino i närheten. Stackarn ser helt uppgiven ut! Har varit lite misstänkt sista veckan att magen inte har blivit större. Men tuttarna är rosa helst dom främre. Lite upphöjda små fyllda. Svårt annars att se då det inte är första kullen. Men jag tror det är falskt alarm. Skit oxå jag som längtar så efter kattungar.
Men stackars Belino som inte får komma till då? Det kan knäcka hans självförtroende. Jag får låta henne gå själv en stund så kanske hon blir lite småsugen ;-)
Sussi väntar jag på ska löpa igen. Typiskt när man väntar... Hon börjar säkert när jag inte kan åka. Äldsta sonen slutar skolan i slutet på maj så då måsta jag hämta hem honom . Då börjar hon säkert!
Annars är allt lugnt. Lite sommardagar fast det är kallt i vinden. Katterna är ute så mycket som möjligt. Dom får turas om att vara ute. Dom förtsätter att fälla! Hur kan det vara så mycket hår på en katt. Skulle vilja ha en kattgård till så dom kunde vara ute hela den ljusa tiden på dygnet. Har börjat titta och smått planera. Vi får se. Det är så mycket annat som behövs göras. Målnings arbetet går sakta framåt. Bara en vägg kvar att måla plus trappan. Så nu kan jag så smått börja röja undan. Lite golvlister som ska tas lös och målas. Dom sitter så dumt till under elementet så jag kommer inte åt utan att lägga nacken i en konstig vinkel. Det vill jag helst undvika.
Ingen utställning nu för än i slutet på juni. Skönt att bara ta det lugnt. Men jag hade planerat för bebisar:-(

Marric´s Cedric af Ådalen 6 veckor.

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej du!!



Jag har honor men en hane som är homofil :( ska vi byta hi hi.....aldrig blir det bra!

2 Lena:

Lurad ?

Vet hur det känns, man vet aldrig med dessa djur !!!! Jag provar nu igen på Selmas nästa löp.

Sen är det bara att hålla tummarna.

Kommentera här: