Nu är jag på banan!

Ibland går bara luften ur en och man orkar bara göra precis det nödvändigaste! Ni känner säkert alla igen er. Men nu så tycker jag energin börjar sakta återvända trots en envis förkylning som travar runt i kroppen och inte riktigt vill lämna den ifred.
Men nog om mig vad händer bland katterna då? Ja en hel del faktiskt. Tre av mina unghonor har varit och fått ok stämpeln av Torkel så nu börjar jag så smått smida planer till dom.
Athos är pappa till två av de så jag får låna hanar. En är redan bokad så jag hoppas det går i lås.
Athos min goa nallebjörn. Hans chip har ännu inte gått ur kroppen det är 13 mån sedan han fick den nu.
Det är som vanligt man har planer men det är mycket som ska klaffa.
Funtastic Dolls Pretties Piraya ska paras med Athos. Henne ställde jag i Kalmar med väldigt bra kritik och Ex1. Sedan upp i NOM mot Eva Median/Ulla Gunbertus hane som så klart tog det. Super fin hane så det kändes rättvist.
Nu äntligen börjar Vizla se vettig ut! Som vanligt ser mina avkommer ut som ja jag vet inte vad mellan 8-13 mån så det gäller att ha is imagen. Jag tycker hon har fått det bästa av sina föräldrar. Lowras ögonfärg och päls och Athos bredd och look. Storlek får hon av båda föräldrarna. Väger nu vid 14 mån 5,4 kg utan att vara fet.
Zaleha måste jag fotografera också men det där att det ska klaffa med tid både för mig och Ingela som jag samäger henne med. Henne har vi ställt två gånger nu med bra resultat. I Kristianstad blev hon NOM och Kalmar där tror jag hon fick Ex1 rätta mig om jag har fel Ingela. Men där var hon inne i den berömda åldern så vi får vara nöjd med det.
Min hemsidas länkar slutade att fungera iom de gjorde en uppgradering och jag begriper nada! Ingen annan jag frågade runt begrep något heller men!!! så en dag! stod han där min räddande ängel! Han krängde och försökte slingra sig undan men jag hängde mig fast runt hans ben och bönade....SNÄLLA JAG BETALAR DIG!!! Suck okey jag ska titta på det... PUSS!! (ja jag pussade han inte! bara tänkte ;-) så elak är jag inte.) Så fredagen den 30/9 kl 23:30 får jag ett mail. DINA LÄNKAR FUNGERAR NU! Jubel och krigsdans! Så nu har jag suttit hela helgen och börjat uppdatera det kommer att ta ett litet tag innan den är OK men jag är på banan!

Kommentera här: