Snön smälter!

Vi fick massor av snö den här veckan och typiskt nog ligger man i flunsan :-( Men det tar inte snön hänsyn till  i så det är bara ut och skotta.
Katterna försökte att gå ut men det blev korta runder. Dom sjönk ner så mycket att dom knappt orkade ta sig fram.
Men nu smälter det så snart kan dom nog springa runt igen.
Iqa blir rundare och rundare. Carina, Kent och jag väntar spänt.
Nu har hon gått upp 1 kg. Jag gissar att bebisarna kommer på lördag och Carina tror dom kommer på tisdag. Men jag hoppas dom kommer på torsdag för då är jag barnmorska!
Hur som helst önskar man som vanligt friska runda bebisar.
Geyla har åkt till sin fästman.
Söta damen verkade gilla sin date :-) Så vi håller tummarna så klart.
Belara är på gång märkte jag när dom kom in idag. Så snart startar dom andra. Få se hur mycket av planerna som blir genomförda.
Jag skulle gärna vilja para den här damen men det är ont om hanar. Känner du att du har en hane som skulle passa henne och som du kunde tänka dig att låna ut. Kontakta mig gärna. Belara är Belinos syster.
Mollys fästman hoppas vi klarar av det. Det blir första gången för honom.
 
Han såg lagom grym ut som liten .
Lillplutten :-)
Men är en stor gosklump :-) Kan tänkas lånas ut till rätt hona.
Få se vilken av ungdomarna som först går i löp.
Blir det Lowra eller
Nomi? Jag hoppas att snön har smält bort tills dess för jag har en bit att åka!
 
Nu laddar vi för en ny vecka med förhoppningsvis en okomplicerad förlossning med goa tjocka bebisar en nöjd stolt mamma en lycklig fodervärd och en lugn ägare.
 

Kommentarer:

1 eva:

Hej,,

Har du fodervärd till Nomi????

//eva

Svar: nej hon är hemma här. Så rolig och mysig dam :-)
marrics.blogg.se

Kommentera här: