Jag bor i paradiset :-)

Nu var det länge sedan jag skrev men jag har haft fullt upp. Plus att nätet har varit så segt så segt och det är det fortfarande.
Min semester har börjar och äntligen äntligen kan mina katter vara ute i större delen av min trädgård!
Min dröm har varit att kunna sitta på trappan med morgonkaffet och katterna strosande runt mig.

Imorse gjorde vi det.

Sussi sitter som vanligt och väntar på sin skinka :-)

Molly roar sig med att jaga fjärilar och skalbaggar.

Rabatterna börjar ta sig. Det växer så det knakar tyvärr även ogräset och gräsmattan.

Nu börjar det bli varmt så Sussi går in och lägger sig i buskarna, där är det svalt och skönt. Jag fortsätter att snickra på dörrarna himmel vilken tid det tar. Nu fick jag slut på dyckert så återigen en tur till Woody. Fast det mest till dörrarna hade jag hemma. Ibland är det bra att vara hamster:-) Lite lister gångjärn och färg är det ända jag har behövt köpa. Bild kommer när dom är helt klara.
Katterna sprang runt igår kväll himmel vad roligt dom har det!

Full fart!!

Klättra i äppelträden är spännade.

Inte alla tar sig upp:-)

Men kan springa fort fort istället.

Goa Flisan inspekterar det hela.

Nu har Sussi stora ytor att få kvällsrycket på. Hon sätter fart samtidigt som ett avgrundsvrål kommer från henne:-)

Helfestlig är hon min drottning..

Det är underbart att se dom busa runt. Jag är helnöjd och jag tror mina katter är det oxå.
Så efter lite slit och knåp så är äntligen mitt paradis klart!

Kommentarer:

1 catarina hammarstedt:

Hej :) Tack för i går! Va fint o mysig trädgård:) Vilka härliga bilder<3

2 Lena:

Härliga kort som man blir glad av, tänk om alla kattor fick ha det så här bra !

Kommentera här: