"Äntligen" lite snö!

Katterna var ute och busade idag! Dom älskar verkligen snö och det blev många runder i trädgården. Jag försökte fota men det blev mest svansar och suddiga bilder.
Här hann jag fånga Molly och Nomis ryck :-)
Det var lite små kallt och blåsigt men dom har rejält med vinterpäls.
Härligt med pälsen full med snö.
Goa killen Belino. Han är häftig i sin vinterpäls.
Min älskade kille!
Nu fortsätter bildbombningen! Nästa är Nomi som verkligen har utvecklats åt det håll jag hoppades.
Nomi är efter Barbiedolls DeeDee och Belino. Hon kommer att paras i vår.
Nästa tjej eller tjej.. Dam om man frågar henne :-) Ragedy´s Jolly Good Molly.
Härlig stor och grov dam. Underbar ögonfärg som hennes dotter Lowra har ärvt.
Färgen är INTE fotoshoppad! Har bara ljusat upp bilden så dom är blåare i verkligheten :-)
 
Ska bli en spännande vår om mina planer går i lås.
Så nu har jag gjort allt annat än det jag skulle göra som att städa och diska. Nu kommer jag inte längre undan utan får sätta fart.
 

Kommentera här: