Får jag presentera den Romerska kullen nu 8 v!

Ja dom har fått sina namn och jag väntar på att stamtavlorna ska dimpa ner i brevlådan.
Hur tänkte jag den här gången då?
Jo pappa heter Irmadolls Bacchus och Bacchus är vinguden i Rom. Geylas prefix är "that". Förra kullen var Vincent pappa och då blev det "that Dutch" så nu måste det ju bli "that Romen" eller hur!?
Namnen ska också börja på R så då blev det solkklart att kattungarna får namn efter de som grundade Rom. 
Så får jag då presentera Marric´s Romulus that Romen.
En busig kille :-)
Sedan då nästa romare. Marric´s Remus that Romen.
En liten mini Ferdinant.
Så sist ut tjejen. Marric´s Rhea that Romen.
Dom fick sin första spruta igår och döm av min förvåning så väger hon mest! Hon har gått om sina bröder. Nu skiljer det inte mycket bara 20 gr men det är roligt att mina tjejer alltid är stora.

Kommentera här: