Nu har dom äntligen fått sina namn!

Den här gången har namnen verkligen suttit långt inne men nu så är alla namn klara!
Först ut är Quentin där har Matte och Husse själv bestämt namnet.
 
Tryggt med nya mattes hand på sig.
Väldigt snygg och mysig kille. Hoppas vi får se han på utställningar sedan :-)
Sedan har vi ena tjejen Qaylie som inte gör sig på bild!
Så här ser jag ut avslappnad men så fort matte börjar svänga med vippan ser jag ut så här!!
Ja suck vad gör man? Tog nog över 100 bilder men ingen blir riktig bra. 
Sedan har vi nästa tjej Qiara. Ja jag vet har ändrat lite på hennes namn. Kändes lite rumphugget med bara Qia.
Tyvärr har hon en liten vit rand på höger öra. Fodervärden Carinas favorit :-)
Få se vilka har vi kvar? Jo storproppen :-) Han har gått under många arbetsnamn. Quben och Qula. För han är störst i kullen. Nu vid 8½v väger han 1,3 kg! Men hans namn blir Quinzi.
Inte lätt att fota en som mest sover :-) Men till slut fick jag två bilder som var hyfsade.
 
Resten var mest halvslutna ögon eller tungan ute :-)
Så har vi min favorit kvar, Quedo. Fast vi dividerade länge Carina och jag vilken det var :-) den här kullen är så jämn och så lika varandra att det är svårt att skilja dom åt. 
 
 

Kommentera här: