Testerna!

Jag har glömt att skriva här om testerna! Både Mando och Lowra har fått sina hjärtan och njurar kollade hos Torkel. Båda är utan anmärkning! Så skönt! Nu kan jag börja planera för dom två.
Go pellen Mando bor hos fodervärd i en familj med fyra barn och alla älskar den här killen! Så mysig och trevlig. Han älskar barnen och deppar när dom inte är hemma.
Då jag bara har en hona han kan para kan jag låna ut honom till ett begränsat antal honor som är testade u.a.
Lill snurpan Lowra är i en växperiod och ser inte klok ut! Som alla Belinos avkommor vid den här åldern men det passerar. Bara att ha is i magen. Det är bara Mando som inte hamnat i den fulperioden, han brås kanske mer på sin mamma Barbie Dolls DeeDee. Fast han är väldigt lik sin far.
Lowra söker jag hane till och som alla vet är det inte lätt! Hon har allt på plats plus sin underbara ögonfärg så jag behöver inte söka efter något specielt, stark haka eller höjd utan bara en frisk trevlig kille. Men det är inte "bara"! Ibland är det väldigt frustrerande!
Mandos syrra Nomi artar sig bra. Härliga längder och pälskvalitet med en underbar personlighet! Måste ta lite ny bilder på henne.
 
Jamie har hittat sin nya familj och det är jag så glad åt. Han hamnade hos en hästtjej så då kan det inte bli fel! ;.)
 
En sak jag upptäckte förra veckan att någon hade forserat staketet!! Stora hål i gräsmattan!! kan bara var en sak. GRÄVLING! Den otäckingen har bosatt sig under huset. Imorgon kommer kommujägaren och sätter ut en fälla så nu får katterna inte gå ut tills han/hon blivit infångad. Jag får hoppas det går fort för snickarna skulle ta upp golvet och rörmokaren skulle flytta avloppet i köket men det går inte nu för då kan grävlingen ta sig in i köket! Sådana gäster vill jag inte ha!
 

Kommentarer:

1 eva:

hejsan,, jag är mycket glad att du säger DeeDee har gjort bra i uppf,, tjoho,,,

2 eva:

är du sur på MIG????

Svar: nej verkligen inte!!
marrics.blogg.se

Kommentera här: