Åter igen ragdollen på topp!!

Men jag säger det som alla ragdollägare säger "vi är inte ett dugg förvånade"
En gång ragdoll alltid ragdoll.
Mysigare katter finns inte. Även om jag älskar min maine coon Flisan och huskatten Måns! Men det är för att dom är så personliga och mysiga.
Vem kan motstå dom ögonen?
Jenny har som vanligt tagit kanon bilder :-)
Fick ett trevlig mail igår från LiseMari i norge som har en hona efter Marric´s Belmon deTroll, Belinos och Belaras bror.
Det här är Belmons barnbarn Chaviva Mi´s Beauty väldigt snygg tycker jag.
Marric´s Belmon deTrolls dotter Azzi´s Ciara
Ett barnbarn till, Chaviva Mi´s Diva som bor hos Mariann Ragedy´s därifrån jag fick min Molly. Vilken ögonfärg!!!!!
Fina katter :-) Jag tycker man ser släktskapet men jag är nog partisk.
 
Tack LiseMari för bilderna och rapporten det uppskattas!
 

Kommentera här: