Ja vad kan man göra

i det här vädret? Kanske ska äntligen uppdatera min blogg?? Jag borde oxå ta bilder och få min hemsidan uppfräschad av min webbmaster! Men energinivån slår på minus.

"Mina"små killar i J.kullen har invaderat sitt nya hem med buller och bång! Joie/Viggo står som jag misstänkte för det mesta bånget :-)

Här hjälper han matte med tvätten.

Jamie/Truls är den lite lugnare typen. Så lugn att han inte alla gånger orkar svara när matte letar runt och ropar :-)

Husse har satt staket runt tomten så killarna kan vara ute och njuta!

Spännande att smyga runt.

Killarna leker bra med varandra.

Alltid spännande med en prasslande papperspåse.

Joie/Viggo kollar Tv i finaste skålen :-)

Härliga bilder som gör en glad och varm i hjärtat! Tack Ingela och Lars för att ni tar hand om "mina" bebisar så bra.

Tjejen i gänget Junie flyttade till Karlskrona och fått en stor snäll labrador som kompis.

Härligt när katterna bara flyttar in.


Lill snuttan!

Kommentera här: