Geyla är dräktig!

Äntligen efter lång väntan är damen äntligen dräktig. Inte för att hon har varit svår parad utan att killarna hon träffat inte riktig förstått hur man gör :-)

Men Vincent han kunde han!

Världens trevligaste kille! Han hittar man mest liggandes på rygg med alla fyra benen rakt upp :-)
Han är fortfarande slyngel och behöver lite mera tid att växa i sig men benstommen finns där. Han är bara 11 mån. Ögonfärgen han hade som bebis börjar komma tillbaka.Testade hjärta/njurar u.a.
Då får vi se hur den där fläcken nedärver sig. En chanstagning men det blir trevliga bebisar för båda föräldrarna är översociala.
Jamie och Joie har båda blivit kastrerade vid 12 v. Det är första gången jag gör det. Har haft lite mental spärr att göra det så tidigt. Men efter allt jag läst och hört bestämde jag mig att det bara är en fördel. Så har jag en duktig veterinär annars hade jag aldrig vågat.
Killarna märker jag inget på. Dom busar runt som vanligt direkt och nu 3 dagar efteråt är det helt ihop dragna sårkanter.

Älskar Jamies tassar! Joies är lika grova så det blir killar med storlek. Nu flyttar dom på tisdag. Junie flyttade igår. Så det blir tomt i huset sedan :-( tur det är nya på gång. Molly och Belino ska ha här i Juli.

Kommentera här: