Freja och Figaro deRag

Fick så fina bilder på två av Sussis "bebisar" som bor i Oskarshamn.

Fast bebisar kan man knappast kalla dom längre :-) Dom blir 2 år nu i april om jag inte minns fel.
Riktiga pälsmonster. Tycker Freja har blivit så lik både mor och halvsyster Belara.

Visste jag inte så hade jag nästan gissat på Belara här.

eller

Mamma Sussi

Så charmtrollet Figaro. Är han mitted eller bicolor? Jag satt han som mitted. Inte för att det spelar någon roll på sådan trevlig kille.
Brodern Fonzie bor här i Ronneby. Jag måste åka och hälsa på honom och ta lite bilder. Spännande och se hur stor han har blivit. För som kattunge var han så mycket större än sina syskon.
Syskonen Fanny och Freddy bor i Karlskrona roligt när syskon får följas åt.
Så snyggingen Felix då som bor med Monica Moneas som avelshane.

Tack snälla för korten!!! Som vanligt sååå roligt att få. Det vet vi alla uppfödare att det så härligt att få följa våra "bebisar".

Kommentera här: