Skärpning!!!

Jag börjar bli sämre och sämre på att skriva här på bloggen! Men som alla andra hänger man på facebook och det man har att säga hamnar oftast där! Tråkigt nog.

Så lite snabb rapport från hemmanet. Jag väntar på damerna ska löpa!! Jag väntar och väntar. Det är bara Herozita som löper igenom sina piller. Missar jag med en dag är hon igång :-(
Geyla och Sussi busar bara runt och tycker livet är härligt :-)

Ja jag har Geyla hemma för tillfället då sonen hälsar på. Geyla och mamma Molly är verkligen lika. Dom två kan busa och jaga varandra hur länge som helst. In och ut i trädgården.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Absolut det bästa jag har gjort att hängna in hela trädgården!!!!

SW blir det inte för mig. Min hälsena vill inte det jag vill. Jag ligger i vårdsvängen för att kolla vad som är fel.  Hälsenan är tjock, öm och knölig. Så hälseneinflammation eller så har en del av senan lossnat. Så det är inte att tänka på att köra hela vägen till Uppsala, två dagar på utställning sedan hela vägen tillbaka!
Men jag håller tummarna för fina Ina som ska dit. Det är mer nervöst när ens avkommor ska ställas än när man gör det själv.
Anakin från min första kull åker runt och plockar sina cert. Så jätte roligt men som sagt nervöst.

Annars så jag haltar runt i skogen och plockar svamp. Utan katter för tillfället. Tycker dom får nog stimulans i trädgården. Hösttröttheten gör sig påmind och det är bara 3 mån kvar till advent.

Kommentera här: