Hjälp!!!!!

Nu tycker jag det bara är måndagar och fredagar! Redan över mitten på Maj och jag som inte hann med April!
Bebisarna vågar nu gå ner för trappan. Ja inte alla kanske. Tuffingen Helios sitter och gråter ihop med Iqa och vågar inte gå ner när resten av gänget galopperar ner.
Trots att jag lockar med matropet sitter dom två kvar och gråter. Så det är bara att gå upp och bära ner dom :-)
Hermes och Ina har varit inne och hälsat på pappa Belino. Dom smet in men Belino är lika go som vanligt. Lukta runt dom sedan en slick på huvudet. Mitt hjärta.

Bröderna Hermes och Helios.

Charmisen Hermes.

Jag bara älskar mina små. Ett mysigt busigt gäng. När jag kurar ihop mig i soffan med ett täcke ligger snabbt ett par stycken i täcket och myser med mig. Sen att man vaknar mitt inatten med hela gänget springandes över en får man stå ut med:-)

Kommentera här: