Fina Ina!

Jag har fått ett gäng fina kort på Marric´s Ina the Golino. Hon bor nu i Krylbo hos Litlamin´s.

Hon artar sig bra och har varit på 2 utställningar.

Hon har fått riktigt bra bedömningar! Jag är jätte glad för det!

Roliga är att hon har en nästan jämngammal kompis i birman Tingeling. Söta tjejer.

Bus på G :-)

Rapporten från AnnaKarin är att hon är en kelig rolig katt. Men tror jag det med Belino kelgrisen som pappa och mysiga roliga Molly som mamma.

Jag hoppas hon fortsätter och utvecklas som vi önskar.

och att hon blir en lika bra mamma som Molly.

Här hemma går vi och väntar på att syrran Geylas fästman ska bli på det klara hur han ska göra. Geyla var iväg till Torkel och fick godkänt på både hjärta och njurar.

Men visst är dom två syskon lika. Jag tyckte inte det från början men nu ser jag verkligen likheterna. Även personlighets beskrivningarna stämmer.
Geyla när hon är här och hälsar på är det fullt ös. Det jagas och busas ute i trädgården ihop med mamma Molly :-)
Jag måste försöka ta lite nya kort på Geyla. Hon ska även in på hemsidan ihop med Inas syster Iqa och halvsyrran Hermera. Men tiden räcker aldrig riktig till!

Tack Anna Karin och Jimmi för korten och för att tjejen har det så bra hos er familj.

Kommentarer:

1 Anna Karin & Jimmi, S*Litlamin's:

Åh, va fint med vår Ina på din blogg! Vi är verkligen supernöjda med henne! Hon är så himla kelig och just nu helt galet busig, fullt ös eller medvetslös är fortfarande mottot. Hittills överträffar hon alla våra förväntningar, både i temperament och utseende. För oss känns hon perfekt, och vi tror hon kommer kunna tillföra mkt i vår avel. Stort tack att vi fick köpa henne.

Kommentera här: