Strålande sol!!

Idag vaknar man till strålande vintersol. Frosten ligger vit på gräsmattan och himlen är klar blå. Underbart efter flera dagars regnande och blåst.
Egentligen väntade badrummen på att bli skurade och i köket låg det kastruller i blöt men vem kan sitta inne en sådan fin dag? Kastrulllerna ligger bra i blötan och toaletterna springer inte ifrån mig.
Sussi och jag hoppar in i bilen och får som vanligt en underbar promenad i det vackra vädret.
Sussi är en tacksam modell så många kort blev det. Hon poserar snällt där jag ber henne sitta.

Tja är man drottning så är man:-)

Vi njöt i fulla drag av det fina vädret.

Det var så vackert med frosten och solen.

Alla vackra färger.

Mattes gosnoppa:-)

Många kort blev det.

Så jag hoppas ni inte har ledsnat än.

Solen värmde en hel del.

Spännande att klättra runt i timmerstapeln.

Allt var tyst och stilla.

Inga älgjägare heller!

Underbart vackert med all frost.

Härligt att få röra sig i den vackra naturen.

Kan man annat än att älska denna dam?

Riktigt trollskt ibland.

Du och jag Sussi........
Tack för att ni orkade titta ända hit.

Kommentarer:

1 mogilla:

Nejdå, man ledsnar aldrig på dina bilder! Dom är så fina men så har du ju vackra naturmotiv och ännu vackrare kattmotiv så det kan ju inte bli annat.

2 emma:

helt underbara bilder!

Kommentera här: