deRag redan 5 veckor!!

Huuu jag vill inte att tiden ska gå så fort! Jag vill hinna njuta av dom länge än. Men jag har redan bokat 1:a vaccinationen. Jag räknade ut att det skulle bli mitt i midsommarveckan så lika bra att boka medans det fanns några eftermiddagstider kvar.

Det här är söta Freja.

Ljuvliga busiga Fonzie.

Charmiga Figaro.

Mattes hjärtekrossare Freddy

Lugna försynta F.... ja jag har fortfarande inget namn till henne. Väldigt svårfotad vet inte hur många kort jag har tagit men jag tycker inget kort gör henne rättvisa.

Sist men absolut inte minst. Hunken Felix...Puss pojken.

Kommentarer:

1 Lena:

Oj så det har utvecklats ! Idag vet jag inte vem jag skulle välja,´..... kanske Hunken ivf... eller varför inte Fonzie. Men då får du torka honom lite runt nosen först ;) Eller skicka båda så att jag inte ångrar mig !!!

2 Anna:

Hon är så söt lilla tjejen så hon måste väl få heta Fideli <3

Grattis till en fin kull!!!

Kramar Anna

Kommentera här: