Tidsbrist.

Lite tråkiga saker händer och plötsligt försvinner all energi. Saker man i vanliga fall klarar av snabbt blir som berg att övervinna. Då blir det akut tidsbrist! Inget går som jag har tänkt mig.
Men det är bara att streta på. Golvet ?? Tja blir lite gjort idag men annars går det trögt där med. När man kommer hem efter att ha jobbat en hel dag är man för trött för att lägga sig på golvet och börja hamra.

Sussi är rund och fin. Nästa vecka kanske jag kan börja känna fosterrörelser. Alltid lika spännande. Men hon är nöjd och ligger mest och spinner om hon inte står över matskålen :-)

Idag är det vår i luften så gänget får vara ute i kattgården lääänge. Passar på att dammsuga överallt innan dom invaderar med katthår igen. Phu vad dom fäller! Det är en ojämn kamp där tyvärr katthåren vinner.

Belino har haft vackert dambesök x 2 så nu väntar vi spänt på goda nyheter. Det är dom två kullar jag har sagt att han ska ha utanför katteriet. Sedan står Molly på tur.
Belino har bara en avkomma än så länge och det är Dàvon.

Den negativa spiralen hoppas jag vänder nu när vårvärmen äntligen har kommit. Fyller på energidepån med lite solljus och vårdofter från solvarm blöt jord, vårkvittrande fåglar och brusande vårbäckar.

Kommentera här: