Dagens pausarbete

Mellan golvläggningen hann jag ta lite bilder på små töserna. Fast små och små? Molly är en stadig bit nu på 9 mån. Herozita tycker jag har växt för varje dag jag när jag kommer hem.

Mys tjejen Molly. Alltid full i bus med glimten i ögat.

Herozita och Molly är ett riktigt radar par.

Varje dag ligger någon matta i ett hörn efter deras framfart.

Molly har tyvärr löpt nu över en vecka. Hade hoppats att det skulle lugna ner sig. Vi får se till veckan.

Men oj vad dom fäller nu! Det märks att vi går mot ljusare tider. Men Belino hoppas jag inte börjar fälla. Han har precis börjat få lite päls. Idag var han och Agnes ute en bra stund. Solen var skön blåste bara lite grann. Man såg på snödrivorna att det har mejat ner lite.

Herozita var lite trött efter allt busande.

Det var svårt imorse att stiga upp. Sussi på ena armen spinnande och Herozita på den andra spinnande. Båda bjöd på ansiktstvätt :-) Det är matte lagom road av.

Nu har Fredric och jag tagit ledigt från golvläggningen. Båda har ont i skinkmusklerna efter att gått upp och ner på knä ex antal gånger. Axlar armar och nacke ajaj. Men det blir snyggt! "Bara" hälften kvar.
Nu ska vi äta gott och slappa det lilla som är kvar av helgen.

Kommentera här: