Love is in the air ....lalalala


Oj det kanske var lite fräckt att lägga ut just den bilden. Men som ni förstår löper ÄNTLIGEN Sussi. Nu håller vi tummarna att herrn i fråga fixar det.
Som en del kanske ser är det en annan hane än först planerat. Det blir så ibland det vet ni alla. Vem det är???
Åhh vad jag älskar att ibland hålla er på halster. Jag som aldrig i vanliga fall har hemligheter.
Men jag tror det blir kanon bra. Det blir bara blått så klart 50/50 mitted eller high mitted.

Nu håller jag tummarna att det här går vägen. Det är trots allt snart 2 år sedan hon hade förra kullen.


En sån här har jag beställt. Det här är "Trollet" Belina deTroll

En till som han får  man väl aldrig.
Men mest hoppas jag att alla födds friska och krya och att Sussi mår bra hela tiden.

Hon är trots allt min drottning.
Oj jag glömde dom fina bilderna på Dàvon som Jenny har tagit.

Fin pojken. Snart får jag gosa med han igen!

Jag är bara liiite partisk:-)

Kommentarer:

1 Maria Åkesson:

Då får vi hålla tummarna för Sussi.

Kommer nog att bli jätte söta bebisar <3

Jag har listat ut vem hennes date är ;-)

Vad fin han är Davon.

Kram Mia

2 AnnSofi:

Ja det fick jag inte hålla hemligt länge :-)) Vissa slänger ut det på forumet direkt haha.

Kommentera här: