Snart så!!!

Vadå? Tja jul ny år osv och så mina nya planer:-) Nu är det bara att hålla tummarna att allt blir som man planerar. Lite motsträvigt med all snö och mer på ingång!
Har haft en fotosesion med Molly och Sussi. Min svårfotade Sussi som jag äntligen fick lite hyfsade bilder på. Hon är fullpälsad och riktigt fin nu. Sugen på att åka till Norge och ta (förhoppningsvis) det sista cert så hon blir IC. Men om hon följer samma schema som dom andra åren börjar hon löpa nu i januari. Bara att lägga det på hyllan. Hon gillar inte riktigt utställningar men accepterar det hela med vissa protester.

Hon sover som vanligt på armen hela natten och nu när det har varit mörkt och kallt hörs små protester när klockan ringer:-) Nästan männskligt trots att hon kan rulla ihop sig och sova vidare när jag måste ut i mörkret och halvmeter snö!
Jaja säger ni nu men planerna då???
Ja Sussi ska förhoppningsvis få träffa en riktig "hunk" en dröm så att säga så kullnamnet är klart redan:-) Men det är många hinder innan det blir, så jag håller tummarna blå!
Molly ska få träffa Belino igen så klart! Nu har jag lagt in en beställning på Geyla x 4 utan felteckning få ser hur det lyckas med det?

Lika go och trevlig blir dom säkert med sånna föräldrar!

Min goa Molly som bara spinner och myser:-)
Belino har det inte blivit några nya kort på. Ska försöka få tid i julhelgen och uppdatera hans bilder. Sedan hoppas vi att det blir uppehåll i snöandet så dom hinner ploga våra vägar. Längtar ut på promenad med gänget. Ivrigast ut är Belara. Gick förbi henne med kattburen och hon hoppade upp i tron att vi skulle åka en sväng. Sved i hjärtat när jag bara stuvade in den i tvättstugan. Men snart så!!!

Kommentera här: